Trainingen

Trainingen triatleten

Trainingstijden

 
Dag Onderdeel - Plaats Tijd Trainer Periode
Dinsdag Zwemmen - Sprank 19.00 - 20.00 Tim Reintjes
Marjon Wijs
gehele jaar
Donderdag Lopen -
Atletiekbaan
19.00 - 20.45   gehele jaar
Zondag Zwemmen - Sprank 09.00 - 10.00 Frank Timmermans nov t/m mei
Zondag Fietsen - buiten 10.15 - 12.00 Volgens programma nov t/m mei
Zondag Fietsen - buiten 09.00 - 12.00 Volgens programma juni t/m okt

TRAINERS TRIATLON

TRAINERS


Voor meer informatie:
Jeugd triatlon:  
  • Tadesse Woldemesekel                    tel: 0493-380821           e-mail:  blchwdmk@gmail.com
    Assistant trainer:
  • Tim Reintjes                                   tel: 0478-510382           e-mail: timreintjes@hotmail.com
  • Marjon Weijs                                 tel: 06-24113605            e-mail: mii_marjon@hotmail.com
    Technisch Coördinator Triatlon:  
  • Frank Timmermanstel: 077 – 4632663e-mail:frank.timmermans2@gmail.com
     
     
    Contact persoon triatlon:
  • Franka Jansentelefoon 0478-511491andre.franka@home.nl

Regels bij gebruik van de baan en het middenterrein.

 

BAANREGELS ATV VENRAY
 

  • TECHNISCHE NUMMERS
    Bij hoogspringen en speerwerpen beide sectoren, zowel sector 1 als 2, gebruiken vanwege de belasting:
    senioren en A/B junioren: hoog 1 en speer 1; pups en cd junioren: hoog 2 en speer 2
    Aanlopen verspringen: na gebruik de aanlopen schoonvegen met harde bezem.
     
  • WERP ALLEEN BIJ EEN VRIJ WERPVELD.
    Als je met een werpnummer bezig bent; kijk altijd of je werpveld vrij is!
     
  • INLOPEN/ UITLOPEN BUITEN DE BAAN.
    Inlopen/uitlopen buiten de baan, op het gras of in de buitenste banen; nooit in baan 1 of 2
     
  • LOOPSCHOLING NOOIT IN BAAN 1 OF 2.
    Loopscholing zoveel mogelijk buiten de loopgedeelten, op de buitenste banen of op de aanloopstukken doen.
     
  • LOOPSCHOLING NIET OP SPRINTERSBANEN
    Loopscholing niet op de sprintbanen (finish zijde) maar zijde Zuidsingel
     
  • TEMPO-TRAININGEN ALLEEN IN BAAN 1 EN 2.
    Het loopgedeelte (kern van het programma) van de trainingen wordt in baan 1 & 2 gedaan (ongeacht het tempo waarin dit gebeurd, dit is echter nooit kletstempo).
     
  • LOOP ACHTER ELKAAR.
    Geef een ander de ruimte daarom NIET naast elkaar lopen, maar ACHTER elkaar.
     
  • INHALEN VIA BAAN 2.
    Het inhalen gebeurt in baan 2. Snellere atleten kunnen dan makkelijker, zonder belemmering inhalen.
     
  • HERSTELPAUZES NOOIT IN BAAN 1 OF 2.
    De herstelpauzes worden in baan 3 gedaan of op het gras, ongeacht het tempo (wandel of dribbel pauzes) rekening houdende met ALLE anderen.
     
  • HINDER ELKAAR NIET.
    Als er anderen bezig zijn deze dan zoveel mogelijk NIET hinderen.
     
  • LOPERS OP DE BAAN HEBBEN VOORRANG.
    Bij het oversteken, betreden en verlaten van het middenterrein hebben de lopers op de baan altijd voorrang; dus eerst kijken of de baan vrij is en dan pas oversteken.
     
  • STARTBLOKKEN NOOIT IN BAAN 1 OF 2.
    Geen sprinttrainingen (startblokken, horden etc.) in baan 1 & 2.
     
  • TIJDENS WERPTRAININGEN NIET OVER HET MIDDENTERREIN OVERSTEKEN.
    Als er op het grasveld/middenterrein getraind wordt het werpen, dan mag er NIET op het grasveld overgestoken worden.
     
  • BLIJF VOORTDUREND ALERT M.B.T. JE MEDE-ATLEET
    Blijf voortdurend opletten wat er om je heen gebeurt, in het bijzonder bij het betreden en verlaten van de baan.
     
  • RUIM ALTIJD OP WAT JE GEBRUIKT HEBT
     
  • TRAINERS ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR VEILIGHEID VAN ATLETEN
    De trainers dragen verantwoording voor de veiligheid op de baan; zijn/haar aanwijzingen dienen opgevolgd te worden en in probleemgevallen zijn zij aanspreekbaar.
     
  • BLIJF RUSTIG EN ACCEPTEER ELKAARS GOEDE BEDOELINGEN.
    Aanvulling: "UITSTAPPEN". Daarbij gaat het nogal eens mis. Let op inhalers! Als het druk is met inhalers is het te verkiezen naar binnen uit te stappen.....(pas wel op voor de rand!)
Terug naar boven